CECHY CHARAKTERYSTYCZNE
- Zasilane silnikiem spalinowym Honda (GX) lub Loncin,
- Silniki chłodzone powietrzem
- Silniki górno - zaworowe,4 - suwowe, benzynowe
- Każdy silnik chłodzony powietrzem
- Rozruch silnika ręczny za pomocą linki
- Pompa ciśnieniowa Triplex z trzema tłokami ceramicznymi i mosiężną głowicą
- Rozrusznik elektryczny w modelu 200 / 21D (baterie nie są dołączone)
- Hydrauliczny hamulec silnika. Urządzenie to umożliwia hamowania silnika w fazie pracy By-Pass
- Zmniejszenie zużycia pompy i unikanie zabezpieczenie odpływowe chroni pompę przed przegrzaniem
- Ograniczenie poziomu hałasu
- "Poziom oleju" system ostrzegania o niskim poziomie oleju dla modeli z Hondą i silniki Kohler
- Płynna regulacja ciśnienia za pomocą zaworu By-Pass.
- Podawanie chemii na niskim ciśnieniu
- Łatwy do kontroli filtr wody
- Konstrukcja maszyny wykonana ze stali na solidne ramie redukującej wibracje silnika.
- Uchwyt pod lancę oraz wąż
- Miejsce do zamontowania bębna do węża ciśnieniowego (opcjonalnie)
- Duże koła jezdne o średnicy 315 mm.
ROZWIĄZANIA TECHNICZNE
Pompa Interpump: wiodący producent uznanych na całym świecie pomp korbowodowych z ceramicznymi tłokami, i mosiężną głowicą. Doskonała wydajność, odporność na szok termiczny, długa żywotność i łatwość konserwacji.
By Pass: kiedy pistolet jest zamknięty, woda krąży w pompie. Bardzo często system jest połączony z zaworem termostatycznym, aby uniknąć nadmiernego nagrzania wody, która mogłaby uszkodzić uszczelnienia pompy.